MAHŞERDE SORULAR KUR’AN’DAN SORULACAKTIR

Kur’an ayetleriyle haşır neşir olup, Kur’an ayetleriyle öğüt dolu İlahi deliller getirip, kardeşlerini Kur’an’a çağıranlara selam olsun

Allah’ın bilinen en önemli eserine, kalpleri yerinden fırlatıp, gözlerin faltaşı gibi açılmasına sebep olacak, doğru bilinen her türlü yanlış algıyı yok edip engelleyecek yüksek voltajlı bir talimat,

Kalplerin bulanıklığını kaldırıp şeffaflaştıracak, kararan gönülleri berraklaştıracak,bütün hücreleriyle, maddesel ve ruhsal tüm bedeniyle yalvarıp,

Rabbim ben hakikata talibim, tüm kalbimi senin sevginle doldurmak istiyorum, senden gayri olanları senden ötürü sevmek istiyorum, beni dosdoğru yola götüren sebepleri bana yaratmanı senden istirham ediyorum dedirtecek, bir mesajdır.

Muhakkak ki din gününde, Kur’an’dan sorumlu tutulup, ondan hesaba çekileceksiniz (43/44)

Bir Cevap Yazın

