Alemlerin Rabbi Yüce Allah, ”biz atalarımızdan böyle gördük, böyle işittik” dosdoğru yol budur demek suretiyle kendini doğru yolda zannedip ters yönde yol aldığının farkında olmayanları akıllarını doğru istikamette kullanmak suretiyle doğru bildiği yanlışları idrak etmelerine sebepler yaratıp gönüllerine sekinet vermesini,

Dine sonradan sokulan hurafelerle bulanıklaşan kalpleri, ölülere okunan ancak gerçek anlamda yaşam kitabı olan, dirilerin hayat rehberi Kur’an-ı Kerim’e açıp şeffaf yüreklere dönüşmesini,

Dinini yalnızca Kainatın Efendisi Yüce Allah’a has kılıp bu istikamette dosdoğru yola, Fatiha suresini tam idrakle anlamıyla beraber okuyup canı gönülden kalbinin en derinliklerinden gelen bir hakikat arzusuyla ben Rabbimden dosdoğru yolu talep ediyorum ve bu yolda beynimi yalnızca Allah’a teslim ettim diyen,

Tüm hücreleriyle Allahım, bana çizdiğin kulluk profiline, beni yaratırken ruhsal bedenime kodladığın ve açığa çıkarmayı benim tercihime sunduğun, hakikatin zenginliğini tercih edip açığa çıkarmak istiyorum, benden istediğin yaşam tarzına talibim, bunu yürekten istiyorum diyen ve pratiğe döküp eyleme geçirenlerden eylesin. İNŞALLAH

Yorum bırakın